Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Особливості продукту

Потужність:1100 W
Кількість тостів:2
Решітка для ролів:немає
Розморожуваннятак
Автоматичне вимкнення після завершення підсмажування:так
Лоток для крихт:так
Коліркремовий
Дизайн корпусу:металевий
Додаткові функції:7 рівнів підсмажування; функція відміни; функція підсмажування бубликів; одностороннє підсмажування; підігрів; підтримання тепла; регулювання рівня підрум'янення; розморожування; звуковий сигнал закінчення випікання; вимикач; зупинка підсмажування
Зовнішні характеристики
Розміри упаковки:35 x 25 x 26 см
Вага з упаковкою:2.90 кг

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд KitchenAid
Тип Тостер
Потужність, Вт 1100
Матеріал корпусу Метал
Функції підігрів, розморожування, переривання приготування
Ширина, см 18.4
Висота, см 21.0
Глибина, см 28.6
Вага, кг 2
Тип гарантії Магазин
Гарантійний термін, міс. 12

Тостер KitchenAid 5KMT221EAC

В наявності
Артикул: 222741
7 526 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору