Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Тостер KALORIK TO1008PWD фіолетовий

Високоякісний тостер від Kalorik з лінійки Purple White Dots.

Особливості продукту

Фізичні
Кількість тостів2
Лоток для крихт Так
Підсмажування
Розморожування Так
Технічні
Автоматичне вимкнення після завершення підсмажування Так
ФункціїЛоток для крихт; Розморожування; Автоматичне вимкнення після завершення підсмажування; Решітка для рулетів
Додаткові функціїПлавне підсмажування; Світловий індикатор; Регулювання часу підсмажування; Зупинка підсмажування
Потужність [Вт].950
Решітка для булочок Так
Конструкція корпусуНержавіюча сталь
Ретро Так
Технічні характеристики
КолірФіолетовий

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд Kalorik
Тип Тостер
Потужність, Вт 950
Матеріал корпусу Нержавіюча сталь
Функції високий підйом тостів, підігрів, розморожування, переривання приготування
Ширина, см 38.0
Висота, см 26.0
Глибина, см 28.0
Вага, кг 3
Тип гарантії Магазин
Гарантійний термін, міс. 12
Код виробника товару (MPN) TO1008PWD
Штрихкод 5413346312136

Тостер Kalorik TO1008PWD

В наявності
Артикул: 156615
1 795 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Штрихкод
Код виробника товару (MPN)

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору