Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

УНІКАЛЬНИЙ ДИЗАЙН

Працюючи з нашими клієнтами, ми розробили окремо стоячу базу для трьох моніторів, яка дозволяє легко і повністю налаштувати положення екрану: від розміщення екрану безпосередньо за кермом до забезпечення більшої відстані між екранами і кабіною пілота.

ЛЕГКА МОБІЛЬНІСТЬ

Повністю автономна стійка для трьох моніторів Next Level Racing® з фіксуючими коліщатками ідеально підходить для заходів, виставок і симуляторів гоночних центрів, забезпечуючи легку мобільність.

Характеристики продукту

Продукт
ВиробникNext Level Racing
Код виробникаNLR-A010
EAN
Основна інформація
Тип продуктуПідставка
ПризначенняМонітор
Домінуючий колірЧорний
Фізичні
Довжина [см]374
Висота [см]154
Ширина [см]75
Вага [кг]Немає даних

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд Next Level
Тип Стійка для маніпулятору
Вага, кг 28
Тип гарантії Гарантія не надається
Код виробника товару (MPN) NLR-A010

Підставка для монітора Next Level Racing NLR-A010

В наявності
Артикул: 312270
19 481 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Код виробника товару (MPN)

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору