Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Розмір, придатний для двох осіб для двоспального ліжка - 160 х 140 см
2 незалежних пульта дистанційного керування
Двоступеневе регулювання температури
Рекомендований час нагрівання 30 хв.
Можна мити (після відключення шнура живлення і пульта дистанційного керування)
Тканина 100% поліестер (фліс)
Світловий індикатор увімкнення
Система захисту від перегріву
Довжина шнура живлення 2 м
Потужність 2 х 60 Вт

Особливості продукту

Товар
ВиробникSencor
Код виробника40025981
EAN8590669105472
Основна інформація
ТипНакладки на ліжко
ЖивленняМережа
Потужність120 W
КолірБежевий
Регулювання температуриТак
Автоматичне вимкненняНі
МиєтьсяРучне

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд Sencor
Тип Електроковдра
Функції Світловий індикатор нагріву, Пульт керування
Кількість температурних режимів 2
Потужність, Вт 120
Живлення Мережа
Ширина, см 160.0
Висота, см 140.0
Тип гарантії Магазин
Гарантійний термін, міс. 3

Електроковдра Sencor SUB 291

В наявності
Артикул: 154765
2 671 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору